Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/04/2022 01:43 #91

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111


Και εκει που λεω επιτελους τελος το μονταζ, φωτα ντιζες δουλευουν ο.κ., παιρνει τσακμακι με την πρωτη, παω να βγαλω το εργαλειο για την πρωτη βολτα, παταω αμπραγιαζ, βαζω πρωτη ακουω ενα γκουπ και αρχιζω να φευγω προς τα εμπρος μαζι με την Vespa!
Ειπα και εγω πολυ μαλακο ηταν το αμπραγιαζ, ομως αυτο μοιαζει να μην πιεζεται το ελατηριο των δισκων, δεν απομονωνει δηλαδη.
Με την ρυθμιση εκμεταλλευομαι ολη την διαδρομη του λεβιε του αμπραγιαζ στο μοτερ απο κατω, πειτε καμια ιδεα ωρε βεσπαδες, υπαρχει καποιος τροπος να ξεκολλησω τους δισκους χωρις να κατεβασω ξανα μοτερ;
Τι λεει η εμπειρια σας;

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/04/2022 08:54 #92

Αρχικά, το μπρουτζάκι το έβαλες στο καπάκι του συμπλέκτη;
Μήπως βάζοντας το καπάκι, έπεσε μέσα;
Ας ξεκινήσουμε από εκεί.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/04/2022 09:10 #93

Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, μπράβο σου! Σαν κόστος ανταλλακτικών, χρωμάτων κλπ πόσο κοστίζει μια τέτοια δουλειά; (πέραν της άπειρης προσωπικής σου εργασίας)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/04/2022 22:03 #94

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111

Vasilis έγραψε: Αρχικά, το μπρουτζάκι το έβαλες στο καπάκι του συμπλέκτη;
Μήπως βάζοντας το καπάκι, έπεσε μέσα;
Ας ξεκινήσουμε από εκεί.


Προφανως εννοεις αυτο:



Eπεσες διανα και μακαρι να το εβλεπα νωριτερα το μηνυμα, ανοιξα το καπακι και ψαχνοντας ειδα οτι δεν εμπαινε σε οποιαδηποτε θεση, το ειχαν βαλει με τετοιο τροπο που δεν εσπρωχνε το ελατηριο του συμπλεκτη για αυτο και ηταν τοσο μαλακο το αμπραγιαζ, δουλευε μονο με το ελατηριο του λεβιε.
Το εβαλα στην σωστη θεση και λυθηκε το προβλημα, αλλα σε ευχαριστω πολυ για την ευστοχη παρατηρηση!:beer:
Δεν ειχα ασχοληθει καθολου με τα εσωτερικα του μοτερ απο τον κυλινδρο και κατω κατ' επιθυμια του ιδιοκτητη να μην ξεφυγει το κοστος ηθελε να το κανει γενικη αργοτερα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/04/2022 22:10 #95

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111

man25 έγραψε: Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, μπράβο σου! Σαν κόστος ανταλλακτικών, χρωμάτων κλπ πόσο κοστίζει μια τέτοια δουλειά; (πέραν της άπειρης προσωπικής σου εργασίας)


Σε ευχαριστω, μεχρι τωρα μονο ανταλλακτικα και υλικα λιγο κατω απο 2Κ, για την εργασια δεν του ζητησα τιποτα γιατι ειναι φιλος και γειτονας ο ιδιοκτητης και με εχει εξυπηρετησει αφανταστα στο παρελθον οποτε ειναι η σειρα μου.
Παντως πολλη δουλεια για να φτασει σε αυτο το αποτελεσμα για καποιον ψειρα σαν κι εμενα, ειδικα που δεν εχω ξαναασχοληθει με Vespa.
Παντως μετα απο συζητησεις με ανθρωπους που κανουν ανακατασκευες, το 3Κ ειναι μεσα στο νερο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/04/2022 22:20 #96

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111
Επιτελους τελος, καναμε την πρωτη μας βολτα.



Σας ευχαριστω ολους για την πολυτιμη βοηθεια! :beer: :beer:

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, axxis, Κωστής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 30/04/2022 23:35 #97

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111
Σαν γνησια Ιταλιδα μας βγηκε καπριτσιοζα,
Οταν ανεβουν οι στροφες στον δρομο αρχιζει και πατιναρει ο δισκος οσο και να βιδωνω τον ρεγουλατορο.
Επειδη δεν εχω καμια ιδεα χρειαζομαι την βοηθεια σας, ποιο ειναι ενα λογικο κοστος μαζι με τα εργατικα αν το παω σε μηχανικο;
Ρωταω για να δω αν αξιζει τον κοπο να αγορασω τον εξολκεα που εχω δει οτι χρειαζεται για να βγει η καμπανα, εχει καποιον απαγορευτικο βαθμο δυσκολιας;
Μηπως χρειαζεται και καποιο αλλο εργαλειο για να πρεσσαριστει το ελατηριο ας πουμε και να κλεισουν στην καμπανα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 01/05/2022 07:30 #98

Ο εξολκέας δεν έχει απαγορευτικό κόστος.
Όσο για το αν θα το καταφέρεις ή όχι, κοίτα τι έχεις κάνει.
Πήρες ένα μηχανάκι που το 70% δεν θα ασχολούνταν καθόλου, και το έκανες λειτουργικό.
Δεν νομίζω να κολωσεις στον συμπλέκτη.
Ναι, υπάρχει ειδικό εργαλείο για την συμπίεσή του, αλλά εγω προσωπικά δεν ξέρω κανέναν να το έχει αγοράσει, όλοι άλλους τρόπους χρησιμοποιούν.
Προχώρα κι εδώ είμαστε.
Θα δεις δεν είναι κάτι.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 01/05/2022 14:30 #99

Από όλα αυτά που έκανες η αλλαγή δίσκων συμπλέκτη είναι από τα ευκολότερα. Κι εγώ κώλωσα στην πρώτη αλλά αδίκως εν τέλει.
http://vespamaintenance.com/engine/teardown/index.html
Εγώ με αυτό το άρθρο και κανένα ειδικό εργαλείο (εξωλκείς, κλείδωμα καμπάνας κλπ) έχω επιτυχημένα ανακατασκευάσει πλήρως 2 μοτέρ. Σίγουρα με αυτά τα εργαλεία η δουλειά είναι ευκολότερη και ασφαλέστερη αλλά σαφώς μπορεί να γίνει χωρίς αυτά. Εδώ είμαστε για ότι χρειαστείς.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 01/05/2022 16:01 #100

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111
Σας ευχαριστω βρε παιδια μου δινετε δυναμη να προχωρησω!:beer:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.